4. & 5. Teaser

13.03.2013 15:17

Za dva uplynulé dny jsem pro vás přeložila nové ukázky z knihy. Vypadají zajímavě. :-)

 

„Je to skutečné?“ zamumlal.

John se na něj na okamžik zmateně podíval.

Qhuinn si pomyslel, že to musí být skutečné. Protože Čestná stráž si pro něj přišla v létě a vzduch, který vdechoval byl studený.

Jsi v pohodě? naznačil John neslyšně, zatímco znakoval.

Zabořil ruku do zasněžené země a snažil se zvednout ze všech sil. Ale když se nepohnul ani o píď, byla to jasná odpověď….a pak ztratil vědomí.

 

„Budiž tedy,“ zamumlal Wrath. „Osmička je dobré číslo. Šťastné číslo.“

Tiché zavrčení na počest shody se opět ozvalo ve vzduchu. Byl to zvuk úplné a naprosté podpory.

Tohle je budoucnost, pomyslel si Wrath, když se usmál a tím odhal své špičáky. A měl pravdu.

Diskusní téma: 4. & 5. Teaser

Hm...

Datum: 23.11.2013 | Vložil: Aquarius

Veľmi ma mrzí, že to tu zamrzlo.... ako ja chápem, že človek má veľa povinností a všetok voľný čas nemôže stráviť len na počítači, ale keď toto bola tak dobrá stránka s novinkami o bdb.... žiadnu inú som poriadnu ani nenašla.... je mi to trošku ľúto :/

teaser

Datum: 04.04.2013 | Vložil: swida

Kayli, veďže si nájdi trošku času a pomysli na nás ako čakáme a čakáme...:))

Re: teaser

Datum: 05.04.2013 | Vložil: gabina

Pripájam sa aj aj s prosbou,čakáme a čakáme a........

LAL

Datum: 13.03.2013 | Vložil: RIKY

To se máš, já bych si v angličtině asi moc nepočetla, proto se už nemůžu dočkat českého překladu. Sice se aanglicky učím, ale styl wardové je pro mě stále ještě oříškem...:D

Re: LAL

Datum: 13.03.2013 | Vložil: Kayla

Pro mě taky :D Hlavně když mluví kluci. Wardová slang zbožňuje, jen ji už není v některých částech pomalu ani rozumět :D :D

Re: Re: LAL

Datum: 13.03.2013 | Vložil: RIKY

To věřím, přesto doufám, že překlad bude co nejdříve...;) :D

LAL

Datum: 13.03.2013 | Vložil: RIKY

Wow, vypadá to opravdu zajímavě... Už aby to konečně vyšlo, to čekání je den ode dne horší...

Re: LAL

Datum: 13.03.2013 | Vložil: Kayla

No já už ji třeba doma mám a nemůžu se dočkat až se do ní zakousnu anebo dnešní noc trávím s Qhuinnem. :D

Re: LAL

Datum: 14.03.2013 | Vložil: Tinn

úžasné :)

Přidat nový příspěvek