Novinky

16.12.2012 21:56

Takže po dlouhé době jsem se probudila ze zkouškového a zápočtového spánku a něco vám tu dávám, aby jste mohli klidněji odpočítávat poslední dny do Vánoc. Za to první poděkujte Brill - přeložila pro vás ještě nějaké novinky z autogramiády s Ward u příležitosti vydání Lover Reborn a najdete je TADY. Dále jsem vám vytvořila novou složkou v překladech knih se jménem Lover At Last. Ano, většina z vás už asi dost jásá, ale upozorňuju, že se v ní budou objevovat pouze ukázky, které sama Ward dá na FB a jiné SPOILERY, v žádném případě tam nebude celý překlad, až kniha vyjde. Je mi to moc líto. Ráda bych, ale nakladatelství nesouhlasí, takže poděkujte jim. Ale abych se vrátila k jádru pudla, v té složce najdete zatím moje všechny přeložené ukázky z LaL a teď tam na vás věrně čekají dvě nové a když se trochu zmátořím, tak jim zítra udělám další dva bratříčky. Ale radši mě neberte za slovo, však mě znáte. :D Snad se po zkouškovém situace zlepší. ;)

Diskusní téma: Novinky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek