Upcoming teasers

05.03.2013 20:32

Tak kdo se už těší?!!! :D :D Navíc Ward na FB oznámila, že od pátku začneme odpočítavat spolu s ukázkami z Lover At Last. Každá pro jeden den, až do začátku vydání. Já se budu snažit, aby to tu vždy v ten den bylo přeloženo. Tak odpočítáváme: ještě 21 dní.

Diskusní téma: Upcoming teasers

zdržujem sa :D

Datum: 06.03.2013 | Vložil: Lola

To ja už sa zdržujem čítania ukážok :D Si to vychutnám potom celé naraz :D

Re: zdržujem sa :D

Datum: 07.03.2013 | Vložil: Kayla

Tak to máš můj velký obdiv. To bych já nedokázala a trochu mě to mrzí, protože už mám zhruba přehled o co tam půjde a čeho nebo koho se dočkáme, ale zase mě to uklidnilo a vím, že to bude naprostá bomba a tipuju to na velmi dobré hodnocení. :-)

aj ja sa teším

Datum: 05.03.2013 | Vložil: swida

tak som teda nesmierne zvedavá na ukážky

Re: aj ja sa teším

Datum: 05.03.2013 | Vložil: Kayla

Tak to nejsi sama, taky se moc těším :-) Jen doufám, že to budou nějaké pořádně šťavnaté :D

Přidat nový příspěvek