Chat s Ward

13.09.2011 20:56

Bohužel dneska nepotěším s překladem, ale i tak myslím, že tato novinka si zaslouží pozornost. 16.9.2011 ve 20:00 hodin severoamerického času (u nás ve 2 hodiny ráno v sobotu) si můžete na tomto odkaze popovídat s Ward, případně se jí na něco zeptat. No prostě zapojit se do diskuze. Já se této akce 100% zúčatním. Pro ty, kteří by se chtěli na něco zeptat a nemůžou tam být, popřípadě neumí tak skvěle anglicky, nabizím možnost napsat mi vaše dotazy na e-mail jrwardbdb@seznam.cz a já se (pokud budu mít štěstí) zeptám. Jen připomínka: potřebujete nainstalovat Java, aby vám to jelo. A mimochodem Ward psala, že dnes (u nás zítra v jednu hodinu ráno) bude testovat, jestli všechno funguje a prý tam bude, ale nepředpokládám, že bude odpovídat na dotazy. Jen tak pro informaci. Plánuje tam být někdo v ten pátek? Kdyžtak mi napište na e-mail. Docela mě to zajímá a doufám, že nás bude hodně;) Na druhou stranu čím míň lidí, tím větší šance, že se zrovna váš dotaz zodpoví.:D Beztak počítám, že mi klekne síť:D:D Nicméně budu kopírovat a určitě bude nějaký přepis se všemi dotazy, který bych tu pak uveřejnila. Teď vám překládám nejnovější signing s Ward, jsem v jedné třetině a když se zadaří, tak to tu zítra budete mít. Jsou tam zajímavé věci.