Father Mine a novinky od Ward

13.11.2011 19:49

V překladech na vás čeká další kousek z vaší oblíbené novely a já jsem si dovolila pro vás přeložit pár novinek okolo Lover Reborn (Tohrova kniha) od Ward, které se nedávno objevily na jejím Facebooku.

 

 

 

Věděla jste od začátku, že Wellsie zemře?

 

Ano, už když jsem psala Milence z temnot, věděla jsem, že je jejím osudem zemřít, ale netušila jsem, že to bude tak brzy. To bylo pro mě překvapením.

 

 

V knize se dočkáme formálního obřadu odchodu do Stínu na počest Wellsie.

 

 

Dobrááá, tak už je to jisté. Tohr byl vyexpedován do New Yorku a jeho konečný počet stran činí 813, což sice nepřekonalo Rehva, ale je určitě víc než měl John. Zrovna jsem to dokončila a i když jsem věděla, jaká scéna mě na konci čeká, stejně mě to opět položilo.

 

 

Když moje úžasná editorka četla Tohrovu knihu v metru, přejela čtyři zastávky a zapříčinil to, že se rozplakala…a to několikrát.