Reedice série BDB v USA se blíží

23.06.2011 17:12

 

 

BDB SET https://www.bookdepository.co.uk/JR-Ward-Set-Ward/9780451947635Ti z vás, kteří jako já netrpělivě čekali na vydání zatím posledního dílu Black Dagger Brotherhood - Lover Unleashed měli určitě jako já při koupi knihy dilema a to, jestli si objednat knihu v paperbacku či hardbacku. Většina knih ze série BDB je vydána pouze v měkké vazbě, ale já osobně prostě paperbacky ráda nemám. Proto jsem si objednala pevné desky. Kniha je dokonalá a tak jsem se porozhlédla na internetových obchodech i po ostatních dílech. K mému zklamání jsem zjistila, že v hardbacku jsou vydané pouze poslední tři díly ( Lover Avenged, Lover Mine a Lover Unleashed).

Neváhala jsem a poslala jsem dotaz na svůj oblíbený obchod bookdepository.co.uk, kde mi odpověděli, že zatím z nakladatelství nemají žádné zprávy o chystané reedici, a že v pevných deskách mají jen ty díly, co jsem našla. Opětně jsem nezaváhala a napsala do nakladatelství NAL ( New American Library ), které vydává v podstatě všechny knih naší milované J.R. Ward.

Jistě vás potěší, co jsem zjistila. Dnes mi z nakladatelství odpověděli, že se chystá reedice celé série. Kromě klasických hardbacků si budeme moci koupit i nějaké speciální sběratelské edice knih. První reeditovaný díl - Dark Lover bude k dostání již tento rok v říjnu. Samozřejmě po něm bude následovat vydání i dalších reeditovaných dílů v pevné vazbě. Nakladatelství NAL mi slíbilo, že mi určitě pošlou informace o časovém plánu.

 

by Kelly01